Бутала са мощността на вашия двигател
Буталата са биещото сърце на горивната система на двигателя и те трябва да могат да издържат на значително натоварване и зашеметяващи температури до 1000 ° C. Нашите бутала са изработени от алуминий или чугунена сплав и всеки има внимателно проектирани горивна камера, които осигуряват точно съвпадение с инжектора за гориво. Това намалява разхода на гориво на вашия двигател и подобрява изходната му мощност.
Буталата задвижват коляновия вал на двигателя, който предава мощността през скоростната кутия към работните части.
Самото бутало претърпява 4-тактов цикъл на оборот. Това обхваща:
Всмукателен / изпускателен ход, по време на който буталото се движи надолу, когато свежият въздух се изтегля в цилиндъра. Това движение надолу създава частичен вакуум в цилиндъра, който изтегля въздуха. В края на приемния ход клапанът се затваря.
Следва ход на компресията. По време на тази фаза въздухът се компресира до между 1/12 и 1/22 от първоначалния обем и това създава огромно количество топлина – както входният, така и изпускателният клапан са затворени на този етап.
Двигателния Блок е източникът на енергия за двигателя
В края на този ход в цилиндровата камера се впръсква фина и точно изчислена мъгла от гориво. Дизеловите двигатели нямат свещи и вместо това разчитат на топлината, причинена от компресията на въздуха в цилиндъра, за да искрят горивото, което влиза в него. Последвалото изгаряне прави това известно като фаза на мощност и силата на този взрив задвижва буталото обратно надолу, позволявайки на коляновия вал да се движи.
Изпускателният ход се справя с газовете, останали при изгарянето на дизеловото гориво. Сега е при висока температура и високо налягане. Тези газове, които ще включват и неизгоряло гориво, ще съдържат вредни вещества като въглероден окис и азотен диоксид. Те напускат буталната камера през изпускателния клапан, който сега е отворен.
По-време на живота си буталото ще премине милиони пъти в цилиндричния блок или в буталната втулка. Нашите бутала са изработени от лят алуминий или желязна сплав, в съответствие със спецификацията на вашия двигател, и всеки има внимателно проектирани горивни чаши, за да осигури точно съвпадение с инжектора за гориво. Това намалява разхода на гориво на вашия двигател и подобрява изходната мощност.
Нашите бутала са проектирани да работят, често почти непрекъснато, в продължение на години без основен ремонт, ако моделите на обслужване се спазват стриктно.
Преди да поръчате Бутала или други резервни части за ремонт на двигател Перкинс, препоръчваме да се свържете с нас, за да подсигурим правилните резервни части за планувания ви ремонт.
Разгледайте нашите бутала