В сегмента извън магистралата един хибриден дизайн на двигателя вероятно няма да е идеалният вариант за всички строителни и селскостопански машини.
Ето защо Perkins представя Power 3.0, гама от хибридни енергийни решения за производители на оригинално оборудване (OEM).
Perkins създаде специален екип и нови технологии, фокусирани върху хибридни и електрически енергийни решения, които са подходящи и адаптирани към специфичните нужди на строителните машини.
След значителна инвестиция в хибридни двигатели и изследвания на електрификацията, Perkins разкри гама от технологии, предназначени да добавят стойност към производителите на оригинално оборудване, тъй като те проектират следващото поколение строителни и селскостопански машини.
Нова ера на двигателя Perkins
Perkins категоризира двигателите в три секции. Сегментът 1.0 представлява класическите дизелови двигатели, произведени между 1930 и 2000 г. Сегментът 2.0 представлява ерата на емисиите, в която всички ресурси за научни изследвания и развитие са били натоварени да направят двигателите по-чисти.
„През този (2.0) период частиците и NOx са намалени с 95%“, каза Литгое. „Това е огромна промяна в това, което излиза от отработените газове на двигателя.“
Сега Perkins се фокусира върху третото въплъщение на дизеловите двигатели. Power 3.0 ще види, че научните изследвания и разработките са фокусирани върху това как да се създаде двигател, фокусиран върху устойчивостта, както и способен да осигури по-голяма производителност, като същевременно консумира по-малко гориво.
„Power 3.0 е следващият етап“, каза Lythgoe. „Хибридите и електричеството ще бъдат част от тази история.“
Хибридно-електрическите, хибридно-механичните и хибридно-хидравличните енергийни технологии допълват съществуващата гама дизелови двигатели на Perkins от 0,5 до 18 литра, като гарантират, че OEM производителите и техните клиенти се възползват от машини, които са по-производителни, по-тихи и имат по-нисък разход на гориво, независимо от енергийното решение те избират.
Хибридна осъществимост
Идеята за използване на същата хибридна технология, която се среща на пътя за пътнически превозни средства за строителна техника, не е осъществима.
„Експлоатационните цикли са толкова различни в конструкцията, отколкото на магистралата“, каза Литгоу. „Няма светофари. Ако имате булдозер, движещ се с 4 км / ч, няма да получите много (регенерация на енергия) чрез спиране. “
С достъп до милиони часове данни за работата на машината, Perkins установи, че циклите на работа на реалните строителни машини варират в зависимост от приложението и с увеличаването на размера на машината.
Работните цикли, експлоатационните условия и ограниченията за опаковане на извънпътни машини обуславят необходимостта от специфични конфигурации, които са силно персонализирани за индивидуалното приложение.
Хибридно-електрически
Има няколко начина за вграждане на електродвигателя или генератора, като предпочитаното устройство на Perkins осигурява предимства за спестяване на гориво, като същевременно модерира въздействието на инсталацията и минимизира въздействието върху разходите върху машината. Гъвкавостта на системата предоставя възможности за по-нататъшни подобрения на ефективността и функционалността в цялата машина чрез използване на 48-волтова електрическа мрежа.
„Това отнема енергия и я съхранява в литиево-йонни батерии. Можете да съхранявате много енергия, но можете да я освобождавате доста бавно “, каза Литгоу.
„Това също отнема много място и честно казано доста скъпо.“
Хибридно-механичните двигатели Perkins
Това съхранява енергия във високоскоростен маховик, който може да бъде доставен обратно към машината.
Това е особено полезно при хибридизиращи машини, които изпълняват циклична операция и се нуждаят от много интензивни изблици на допълнителна мощност. Освен много бързото освобождаване на енергия, предимството пред хибридно-електрическото е в размера на инсталацията.
„Вашето хранилище е почти нищо. Много по-лесно е да се впишете в машина и наистина можете да видите остър удар на енергия “, каза Литгоу.
„Той избледнява с времето, но би работил добре в машина, която прави нещо циклично, като товарене на камион. Много машини извън магистралата правят циклични неща. “
Хибридно-хидравличните двигатели Perkins
Това съхранява енергия в хидравлични акумулатори. При някои машини това може да бъде най-практичното и рентабилно хибридно решение, тъй като лесно се интегрира в съществуващите машинни хидравлични системи. Софтуерът и интеграцията на машинните системи са ключови за постигането на големи икономии от тази технология.
„Вие съхранявате енергия като хидравлична течност под налягане и можете да я освободите според нуждите си“, каза Литгоу. „Това е добре за машини, които имат много хидравлика, като багери или челни товарачи.“
Хибридните опции са само три от осемте различни двигателни технологии, които Perkins разработва.